Marki włoskie

Do znanych włoskich producentów bielizny, których wyroby są dostępne również w Polsce, należą między innymi firmy: Lormar, Comet, Intimo 2c, Venere SRL, Confezioni Di Chio SRL.

Produkty firmy Lormar już od kliku lat są znane polskim klientkom, dzięki bezpośredniemu importerowi jej produktów, a mianowicie dzięki firmie Roma. Czym charakteryzuje się bielizna Lormar? Przede wszystkim tym, że dwa razy w roku do oferty tej firmy wprowadzane są nowe kolekcje, które egzystują obok kolekcji stałej. Kolekcje te zmieniają się wraz ze zmianami sezonowymi (wiosna-lato, jesień-zima) i w każdej można znaleźć nowe modele majtek, biustonoszy, gorsetów, topów i body. Modele te posiadają niezwykle szeroką kolorystykę oraz fasony (od klasycznych krojów, aż do seksownej bielizny).

Comet to znana włoska firma bieliźniarska, której dystrybucją w naszym kraju zajmuje się firma Ango. Czym charakteryzują się produkty marki Comet? To przede wszystkim bielizna wysokiej klasy, która produkowana jest wyłącznie we Włoszech i wyłącznie z tkanin włoskich posiadających certyfikaty jakości. Bielizna ta łączy funkcjonalność i piękno, które powinny być nieodłącznymi elementami każdego tego typu produktu.

Intimo 2c (pełna nazwa INTIMO 2 C DI COPPOLA MICHELE & FRANCESCO SNC) to włoska firma zajmująca się produkcją i sprzedażą bielizny. Charakteryzuje się ona tym, że posiada trzy podstawowe rodzaje produktów: 1) informal (sportowe), 2) viziate (modne) oraz 3) 2c (klasyczne).
Venere SRL to firma utrzymująca się na włoskim rynku od 50 lat i specjalizująca się głównie w produkcji bielizny nocnej i osobistej. Charakterystyczną cechą bielizny tej marki jest kombinacja materiału poliamidowego z elastycznymi koronkami, które dają niezwykły efekt.

Di Chio SRL to włoska firma specjalizująca się w produkcji bielizny osobistej, bielizny męskiej i bielizny dziecięcej. Do ich produktów zaliczane są również męskie i dziecięce podkoszulki, bokserki i slipy.

Marki włoskie są w Polsce na pewno mniej znane niż na przykład niemiecki Triumph. Dlaczego tak się dzieje? Przede wszystkim dlatego, że dostępność bielizny włoskiej jest dużo gorsza. Większość włoskich firm bieliźniarskich posiada bowiem jednego na cały kraj dystrybutora, który zajmuje się (czasem lepiej, a czasem gorzej) ich reklamą.